Promocija turističkih potencijala Srbije na Alibabinoj platformi "Fligy" počeće 20. septembra, najavila je danas direktorka TOS-a Marija Labović.

Ona je navela da će intenzivna promocija trajati do kraja novembra.

Labović veruje da će promocija Srbije na "Fligy"-ju doprineti daljem porastu broja kineskih turista, kao i da će uticati na njihov duži boravak u Srbiji.

"Kineski turisti predstavljaju najbrojnije internacionalne turiste u Srbiji, dok su po broju noćenja realizovanih za prvih sedam meseci 2019. godine drugi, sa čak 51 odsto više noćenja nego u istom periodu prošle godine, koja je već bila rekordna za srpski turizam", rekla je Labović, a navodi se u saopštenju TOS-a.

Turistička organizacija Srbije potpisala je ugovor s kineskom kompanijom Alibaba, koja se bavi globalnom onlajn trgovinom, o turističkoj promociji Srbije na svim njenim platformama, kao i na popularnim društvenim mrežama Njećat i Vejbo, prošle nedelje u Sjanmenu, u Kini, u okviru Međunarodnog kineskog sajma investicija i trgovine (CIFIT).

Na Sajmu je Srbija bila počasni gost, a manifestacija je okupila 8.000 izlagača iz 48 zemalja.