NAREDNA godina biće u znaku još intenzivnije promocije Srbije u svetu, jer je dosadašnja urodila plodom zbog čega je zabeležen rekordan broj turista u našoj zemlji.

Pročitajte još: Šargan mali za Kineze

Najveći svetski skup turistički radnika iz celog sveta – WTM, upravo se završio u Londonu, a Turistička organizacija Srbije sva tri dana bila je prebukirana sastancima sa predstavnicima čuvenih svetskih mreža.

- Promocija će naredne godine biti još intenzivnija, pogotovo digitalna, jer je 70 odsto turista odlučilo da dođe u Srbiju zahvaljujući onlajn objavama - kaže Marija Labović, direktor TOS-a. - Moramo da pratimo trendove. Spotovi o Srbiji su mogli da se vide na svim globalnim televizijama, a sada pojačavamo prisustvo i na društvenim mrežama.

Pročitajte još: VELIKO PRIZNANjE: „Lonli planet” proglasio Novi Sad za hit destinaciju u 2019. godini

TOS je na sajmu, koji poseti 50.000 turistički radnika iz celog sveta, imao sastanke i sa “Tripedvajzerom”, “Ekspedijom” i drugim milionski posvećenim portalima.



- Srbija je popularna i tražena i to moramo da iskoristimo – ističe Labovićeva. - Uporedo sa onlajn promocijom turistima je dostupan i DK vodič o Srbiji.

U medijskim krugovima London Meri Novaković važi za najboljeg poznavaoca prilika na Balkanu, ali i našeg velikog promotera.

- Hrana, kultura i ljudi su najbolji brend Srbije - ističe Meri. – moj suprug je Britanac i obožava Srbiju. Pogrešno je mišljenje da su Englezi uvek ljubazni, a Srbi namršteni. Naprotiv, kada se Srbi smeju to je uvek od srca. Čim upoznate Srbina postane vam prijatelj. Dakle, gostoprimstvo prodaje Srbiju.

BLOGERI U BEOGRADU

Beograd je predstavio urbane sadržaje prestonice.
- Kao i TOS i mi promociju bazirano na društvenim mrežama, dovodimo poznate blogere i pratimo inovacije u digitalnim tehnologijama - kaže Jelena Stanković iz Turističke organizacije Beograd.