NIJE tajna da se u samom temelju interneta nalaze smešni i manje smešni mimovi, pa ne iznenađuje da se i Facebook interesuje za ovaj format.

Mimovi su jpg ili gif formati, ponekad i video klipovi, sa propratnim tekstom, a svaki mim je zasnovan na jednom konceptu, koji korisnik može da menja, ali tako da ne remeti osnovnu strukturu. Cilj im je da prenesu neku poruku, obično ironičnu, koja ima funkciju društvene kritike. Oni ne poznaju državne granice, a u njihovom rasprostiranju jedini ograničavajući faktor jeste dostupnost interneta, što ukazuje na brzinu razvoja globalne komunikacije.

Facebook je bez mnogo buke lansirao aplikaciju za kreiranje mimova, koja je ponela ime Whale, pa korisnici na nju mogu da otpremaju sopstvene fotografije, ili da biraju one koje se već nalaze u galeriji, te im dodaju tekst, emotikone i filtere u nadi da će kreacije postati viralne.

PROČITAJTE JOŠ - NEĆETE VEROVATI KOLIKO KOŠTA: Robot-pas ne traži hranu ni šetnju (FOTO)

Iza aplikacije stoji NPE tim ((New Product Experimentation ) koji je sastavljen kako bi radio na eksperimentalnim Facebook aplikacijama, i koji je već kreirao aplikacije kao što je Bump – chat koji potpunim strancima omogućava da se povezuju uz pomoć jednostavnih pitanja.


Autor: PC pres