Kompanija BARBOSA je među vodećim domaćim i regionalnim muškim konfekcijskim brendovima, s godišnjom proizvodnjom većom od 300.000 komada odeće i aksesoara. Kvalitet i moderan dizajn sinonimi su za košulje i odela ove kompanije, koji su prepoznati širom Balkana, a izvoze ih i na tržišta Rusije i bivših sovjetskih republika. Uspešno sarađuju sa Privrednom komorom Srbije, koja im je, kako ističu, velika podrška na unapređenju internacionalizacije poslovanja.

- Kompanija BARBOSA osnovana je 2006. godine i na samom početku uspešno se pozicionirala na domaćem i tržištu regiona, a kupce osvaja visokim kvalitetom i konkurentnom cenom. Uveli smo inovativan pristup modi, nudimo kvalitetne proizvode italijanskog kroja, uz veliku posvećenost svakom detalju - rekao je Jaško Međedović, generalni direktor kompanije.


PROČITAJTE JOŠ:
Niški privrednici plaćaju najniže takse

Međedović podseća da je brend BARBOSA deo preduzeća UTIP iz Novog Pazara, koje je osnovano pre tri decenije. Već nakon prve godine poslovanja počeli su da proizvode mušku i žensku konfekciju i izvoze na evropsko tržište. U početku je UTIP radio isključivo lon poslove za poznate kupce iz Evrope, da bi kasnije, osnivanjem svog brenda BARBOSA, krenuo u osvajanje domaćeg tržišta na principima i standardima evropskog kvaliteta. Kao brend, BARBOSA je registrovana u Ženevi, kao i u svim zemljama Evrope, SAD i Rusije.

Podseća da je UTIP počeo sa razvoj u najtežem mogućem momentu devedesetih, kada je svaka investicija bila pod znakom pitanja iz raznih razloga, ali su verovali u ono što rade i, nakon ukidanja ekonomskih sankcija, vrata za izvoz na razna tržišta su počela da se otvaraju.

Danas kompanija BARBOSA poseduje sopstvenu mrežu od 25 luksuznih prodavnica širom Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Osim spoljnih saradnika iz sveta mode, BARBOSA u svom timu okuplja vrhunske dizajnere, marketinške stručnjake, arhitekte i fotografe, koji zajedno brendu daju savremenu notu, prateći svetske trendove i negujući sopstevnu viziju odevanja savremenog muškarca.

Kompanija trenutno kroz svoj sistem zapošljava više od 400 radnika u svojim i kooperenatskim pogonima u Srbiji, sa stalnom tendencijom proširenja. U planu je izgradnja novog kreativnog centra i zaposlenje mladih dizajnera i modelara, objasnio je direktor.



PROČITAJTE JOŠ:
I privrednici da se pitaju

- Kompanija poseban akcenat stavlja na upotrebu prirodnih materijala, najfinijih pamučnih vlakana, vune, lana i pamuka. Kao takvi, BARBOSA modeli nosivi su u svim prilikama, kako u poslovnim varijantama, svakodnevnim opuštenim šetnjama gradom, tako i u večernjim izlascima - istakao je direktor kompanije BARBOSA.

Međedović dodaje da je BARBOSA, kao društveno odgovorna kompanija, nosilac velikog broja priznanja za učešće u humanitarnim akcijama i stipendiranju mladih stručnjaka u raznim oblastima, a i sponzor je više sportskih klubova.


LAKŠE JE KOD KUĆE

Poruka budućim preduzetnicima bila bi da uz sinergiju dobre ideje, kreativnosti i pre svega sopstvenog rada, a uz pomoć mnogobrojnih programa podrške PKS i drugih institucija, mogu mnogo lakše stvoriti i razviti sopstveni biznis u svojoj zemlji nego u inostranstvu.


ODLIČNA SARADNjA SA PKS

BARBOSA ima odličnu saradnju sa Privrednom komorom Srbije, i kroz razne programe podrške koje Komora pruža uspela je da osavremeni svoje pogone, prezentuje kolekciju van granica Srbije i podigne poslovanje na nivo najvećih modnih kuća u regionu.