ČEŠKI automobilski gigant, pod okriljem "Grupacije Folksvagen" zakatzao je promociju nove "škode oktavije" za 11. novembar ove godine u Pragu.


Danas je ova kompanija, koja nezadrživo osvaja tržišta poslala mi prvo zvanično saopštenje i fotografije vezane za novi adut svog proizvodnog programa.


- "Škoda oktavija" je srce i pokretač nešeg brenda, predvodnik i najprodavaniji model. I baš u trenutku kada slavimo 60 godina od početka proizvodnje, predstavljamo najnovije izdanje bestselera - kaže se između ostalog u saopštenju koje je poslato "Novostima".


Četvrta generacija modela "škoda" je porasla, pa je stoga duža i šira od prethodne verzije. Prtljažni prostor je takođe veći. Zahvaljujući novom "Škoda" dizajnerskom jeziku, "oktavija" se može pohvaliti još većom emotivnošću, potpuno novim konceptom

enterijera koji kombinuje funkcionalnost i jedinstvenu prostranost sa visokokvalitetnim materijalima i pametnim rešenjima, koja se ogleda čak i kroz najsitnije detalje.



Pročitajte još: Stiže četvrta generacija: "Škoda" prikazala skicu modela "oktavija"


Pored toga, nekoliko novih rešenja za povezivanje i sistema za asistenciju naglašavaju inovativne sposobnosti brenda u segmentu kompaktnih automobila.


Uz sve ove atribute koje se izdvajaju, u "Škodi" poručuju kupcima da će za uloženi novac dobiti i kvalitet na koji su prethodni i navikli.