BUDUćNOST NA točkovima će, po svemu sudeći, bar ona bliska, biti na točkovima, pa zato i ne čudi što se posle "motorcikala E", "Formule E" pojavio i reli automobil na struju!

Pri tome, ideja je ambiciozna, a iza nje stoje "Opel" i "ADAC".

Naime, dugogodišnje uspešno parztnerstvo, nemački auto.gigant "Opel" i čuveni nemački auto-klub "ADAK" rešilu su da krunišu pravljenjem "ADAC Opel reli kup" takmičenjea.

tako je "Opel" postao prvi proizvođač automobila na svetu koji će ponuditi baterijsko - električno vozilo za reli. Električni takmičarski automobil baziran je na modelu "opel CKorse - e" , koji je već dostupan za narudžbine, a svoju svetsku premijeru imaće na IAA Salonu automobila u Frankfurtu (otvoren za posetioce od 12. do 22. septembra). "Opel" i "ADAC" će 2020. godine pokrenuti ovaj prvi brend reli kup za električne automobile na svetu.

Novom sezonom "Opel" i "ADAC" nastavljaju svoje uspešno partnerstvo jer je proteklih godina "ADAC Opel Rallye Cup" bio ulaznica na veliku scenu za oko 100 mladih vozača iz 18 zemalja. Najbrži su takođe svoj talenat pokazali na međunarodnoj sceni u timu "ADAC Opel Junior Rallye". Juniori "Opela" su četiri puta uzastopno (od 2015. do 2018.) osvajali evropsko prvenstvo sa modelom "Opel ADAM R2". Nova "opel korsa-e" sada menja model "adam" na reli trkama.

Novi takmičarski automobil razvija 100 kW (136 KS) i 260 Nm obrtnog momenta iz mesta.

Pročitajte još - BOGATA TRADICIJA KOMPANIJE "OPEL": 120 godina proizvodnje automobila

- "Korsa-e" je električni automobil za svakoga - u potpunosti prilagođen za svakodnevnu upotrebu i apsolutno pristupačan, što su osobine koje se jednako mogu primeniti i u auto-moto sportu. Nova "korsa" je isto tako zabavna za vožnju i vrlo dinamična. Koristeći serijski automobil kao osnovu, mi smo prvi proizvođač automobila na svetu koji je razvio električni reli automobil- rekao je izvršni direktor "Opela" Mihael Lohšeler.



Razvoj modela "Opel Corsa-e Rally" se nastavlja visokim tempom u Riselshajmu. Planirano je petnaest automobila za sezonu 2020/2021. "ADAC Opel e-Rally Kupa".
Cena automobila za buduće korisnike iz "Opel Motorsporta" biće značajno niža od 50.000 evra.



TEHNIČKI PODACI:
Tip elektromotora: Sinhroni
Snaga:100 kW (136 ks)
Obrtni moment:260 Nm
Baterija:Litijum-jonska, 50 kWh
Prenos:Pogon na prednje točkove sa Torsen diferencijalom
Vešanje:Reli vešanje "McPherson" sa uniball zglobovima napred
Točkovi:7 x 17; ET20
Upravljanje:Električni servo upravljač
Kočnice:Kočione čeljusti sa 4 klipa
Prednji diskovi ventilirani iznutra 332x28-mm, 264x12-mm zadnji diskovi, hidraulički pritisak kočnice podesiv pozadi, posebno podešen za rekuperaciju
Prilagođeno upravljanje kočnicama i rekuperacija
Šasija:Lagana karoserija u beloj boji sa integrisanim zaštitnim kavezom
Zaštita podvozja za motor i menjač
Električni aparat za gašenje požara, suva baterija (standardno u motornom prostoru)
Brzo oslobađajuči pričvršćivači za poklopac motora i vrata prtljažnika
Elektronski sistemi: ESP, sistem za kontrolu vuče (TC) i ABS deaktivirani Motorsport displej sa logerom podataka
Novorazvijeni bezbednosni sistem upozorenja u slučaju visoke voltaže (HV)
Opciono: Tripmaster i dodatna svetla
Dimenzije:Dužina: 4.060 mm
Širina: 1.770 mm (5,0 mm širi od produkcijske verzije)
Visina: 1.440 mm (5,0 mm viši od produkcijske verzije)
Međuosovinsko rastojanje: 2.540 mm (2,0 mm duže od produkcijske verzije)