КРЕИРАЊЕ лажних идентитета потпомогнуто друштвеним мрежама, зарад бољег "друштвеног пласмана", примећујем свуда око себе. Као некоме ко цени искреност и у суштини је захтева у односу, интеракција са људима постаје озбиљан проблем. То ме искрено мучи већ неко време, па се као тема мог новог филма наметнуо управо тај проблем самозаблуђивања и креирања лажног идентитета зарад неког фиктивног успеха.

Овако Бранко Андрић, сценариста и режисер објашњава зашто су тема новог краткометражног филма студента Факултета драмских уметности у Београду -"Инфлуенсер", тзв. треп-фолк култура, трагање за идентитетом и шта се све у данашњем времену истиче као "успех"


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Ивачковић о новој књизи и оптужбама: Немам тајни договор са Штулићем

- Оно што желим да постигнем овим филмом јесте да наведем публику да у неким поступцима наших јунака препозна себе и бар на секунд доведе у питање неку од својих заблуда - каже Бранко Андрић.

Главни ликови у овом филму су Кима и Луна. Они су неталентовани млади људи са јаком жељом да постану познати сматрајући то највећим успехом. Дошли су у Београд где започињу свој успон на врх треп-фолк сцене снимањем песме и спота који постаје виралан. Ипак, ствари се не одвијају баш онако како су замишљали, у шта ће гледаоци моћи да се увере током 25 минута трајања овог филма.

"Инфлуенсер" је сатирична комедија која се кроз данашњу треп-фолк културу бави питањем идентитета и успеха. Филм ће од ће од 14.12. ове године бити онлајн на сајту www.influenser-film.com. У петак 15.11. излази музички спот.

У главним улогама су Јован Јовановић (Кима) и Тамара Милошевић (Луна), а у споредним Софија Рајовић, Филип Хајдуковић, Марко Бркић, Јана Бјелица и Владимир Гвојић. Филм су продуцирали Јелена Хрвачевић и Јанко Ђорић. Директор фотографије је Александар Бартол, а монтажу је радио Марко Џамбић.