ПОСЛЕ 1,5 милиона продатих примерака у више од 90 земаља света, дошло је време за нови "рено каптур".

Право место за промоцију најпродаванијег градског теренца је Салон аутомобила у Франкфурту.

Част да светској јавности, на једном од најпосећенијих салона аутомобила у Европи представи новиог "каптура" припала је Тјерију Болору гланом директору "Групе Рено" и "Лоренсу вен дер Екеру" извршном потпредседнику одељења за дизајн.

- "Рено каптур", најпродаванији аутомобил у сегменту већ седам година, потпуно је обновљен и сада је још сигурнији, прилагодљивији, са више могућности персонализације и све то у никад привлачнијем руху. Све те одлике су основ његових глобалних амбиција, пре свега на кинеском тржишту - истакао је Болор.

Он је истакао да је ово само наставак једне успешне приче.

- За развој новог "каптура" као почетну тачку узели смо само најбоље и најцењеније карактеристике претходне генерације и подигли их на виши ниво. Направили смо револуцију у унутрашњости, преобликовали каросерију и учинили "каптур" још прилагодљивијим.Квалитет живота у аутомобилу је за "Рено" апсолутни приоритет. Квалитетнији, напреднији, потпунији СУВ: нови "каптур" је 100 одсто "каптур", и још много више - закључио је Болор.

Прочитајте још - Представљен нови "дифендер"

Дизајн аутомобила је често пресудан код избора савремених возила.


- Друга генерација, конструисана на Алијансиној новој модуларној платформи, одговара на питања мобилности будућности и нуди најнапреднија технолошка решења у погледу повезаности (Renault EASY CONNECT), са пратећим повезаним услугама и новим мултимедијалним системом "EASY LINK" - каћже Ван дер Екер - Фокусирани смо и на систем асистенције у вожњи и ту је "CAE" (систем за помоћ у вожњи аутопутем и у саобраћајним гужвама) ,другог нивоа.

Наравно и у овом моделу ће "Рено" применити хибридни систем додајући у избор погонских јединица "E-TECH Plug-in".


- Од 2020. нови "каптур" ће бити први аутомобил у класи доступан са плуг-ин хибридним мотором. Развили смо јединствен систем преноса прилагођен потребама хибридног мотора и упарили га са системом за управљање енергијом преузетим директно из Формуле 1. У "Реноу" настојимо да технологију и иновације учинимо доступнима широком кругу купаца. То је наша прича. То је наша будућност - рекао је Тјери Болор, главни директор Групе Рено, представљајући овај новитет.