ЈАПАНСКИ гигант "Тојота" је објавила амбициозан план раста за свој сегмент лаких комерцијалних возила (ЛЦВ). Остварење овог циља биће подржано јачањем понуде лаких комерцијалних возила али и новим брендом - "Toyota Professional".

Модел "Тојота проејс сити" ће кренути у продају почетком 2020, и на тај начин се придружити фургону средње величине "proace" и "неуништивом" пикапу "хајлакс", заокружујући ионако моћну палету лаких привредних возила (ЛЦВ)овог произвођача. "Proace city"ће бити конкурентан и привлачан додатак сегменту компактних фургона ("Compact Duty Van - CDV"), проширујући "Тојотину" покривеност моделима на преко две трећине тржишта доставних возила. Овај модел нуди практичност кроз пажљиво конструисање и обликовање, уз одличну носивост и способност транспорта дугих терета - један од малобројних модела који могу превозити две "евро-палете".

Растућа забринутост због климатских промена и квалитета ваздуха доводе до нових, строжих прописа о емисијама штетних гасова у многим европским градовима. Ти фактори мењају захтеве и приоритете купаца лаких привредних возила, посебно у градским подручјима. У сарадњи са "Групом ПСА", компанија "Тојота" ће придодати батеријске електричне верзије (БЕВ - Battery Electric Vehicle) модела "проејс" и "проејс сити". Оне ће бити представљене 2020. односно 2021, омогућавајући "Тојоти" испуњавање нових потреба купаца доставних возила.

Прочитајте још - Успех "Тојоте" на европском тржишту


"Тојотина" нова производна офанзива пружа праву прилику за представљање ЛЦВ бренд стратегије: "Toyota Professional". Ова иницијатива ће додатно усмерити активности и посвећеност на доставна возила у целој њеној мрежи. Поврх тога, "Тојота" ће покренути нову стратегију за ЛЦВ мрежу ради осигуравања посебног приступа купцима лаких привредних возила, што ће укључивати претварање неких од постојећих продајно-сервисних центара у ЛЦВ центре са специјализованим особљем.


- Ширење и електрификација палете производа у сегменту лаких привредних возила коју нуди Toyota Motor Europe, биће утемељена на новом брендингу: Toyota Professional. Он наглашава Тоyотину посвећеност растућем броју купаца лаких привредних возила и укључује посебну ЛЦВ мрежу ради пружања одговарајуће услуге купцима возила из овог тржишног сегмента - истакао је поводом објаве нове стратегије Мат Харисон, извршни потпредседник "Тојота мотор Европе".