Од вечерас ЈКП Београд пут примењује нову методу за санирање урадних рупа на градским улицама, која ће омогућити да се, дневно, уместо око 30 санира око 130 ударних рупа у граду.

Заменик градоначелника Горан Весић најавио је да ће, захваљујући примени нове методе, до 1. септембра бити санирамо око 70 одсто ударних рупа у 10 градских општина, а током тог месеца и све преостале.

Весић, који је ноћас обишао путаре на Новом Београду, рекао је да ће вечерас бити санирано 130 рупа, а до поноћи их је већ санирано 111.

Он је појаснио да Београд пут од вечерас користи самоуградиви тврдоливени асфалт, са микроарматуром, који знатно убрзава процес "крпљења", на три до пет минута по једној рупи.

Он је додао да у 10 градских општина има око 6.000 ударних рупа, од чега је 4.200 на коловозу, а остале на шахтовима и сливницма, које се решавају на другачији начин.

Прочитајте још - Обнављају шеталиште у блоковима

Весић је навео да је до данас, око 80 радника Београд пута, распоређених у неколико десетина екипа, успевало да санира око 30 ударних рупа дневно.

"Применом нове методе успећемо да радимо око 130 ударних рупа на дан", рекао је Весић.

Он је истакао да ће до 1. септембра бити санирано око 70 одсто ударних рупа на 10 градских општина, а током септембра и све преостале ударне рупе.

"У међувремену, појавиће се и нове, грађани ће нам пријавити оне које ми нисмо евидентирали, али применом нове методе моћи ћемо да решимо овај проблем", подвукао је Весић и навео да нову методу користи само Београд пут и ниједно друго предузеће у Србији.

Он је напоменуо да у седам приградских општина у Београду улице одржавају предузећа која имају уговоре са Градом Београдом, те додао да очекује да и те фирме можда примене нову методу.

Весић је рекао да ће ударне рупе да се санирају ноћу, како се не би ометао саобраћај.

Рупе су, како је навео, један од проблема који се јавља после зиме када се баца со или после обилнијих киша, јер асфалт у већем броју улица није мењан 30-40 година.

Весић је рекао и да је нова метода лични изум директора Београд пута инжењера Ивана Тејића, који је том предузећу омогућио да је бесплатно користи, као и да ју је потврдио Институт за путеве.

"Веома сам задовољан што запослени у Градској управи и комуналним предузећима покушавају да дају допринос решавању комуналних проблема", рекао је Весић.